Bu Blogda Ara

30 Eylül 2013 Pazartesi

ATEŞ VE EJDERHA

Yıl 2012, oğlum henüz 9 yaşında. Bir  sabah kahvaltıda elinde bir liste, ellerini açıp Allah' a dua ediyor. Diyor ki;  ' Allah' ım lütfen bana ( listeyi okuyor.) bu okuduğum özelliklerde canlı bir ejderha ver.' Bir kaç gün hiç tepki vermeden oğlumu izliyorum. Ama aradan yaklaşık 1 hafta geçtiği ve her gün aynı seromoni tekrarlandığı için huysuzlanmaya başlıyorum. Diyorum ki;

- oğlum, ben sana oyuncak bir ejderha alsam olur mu ?
- Hayır anne, ben gerçeğini istiyorum.
- oğlum, Allah sana gerçek bir ejderha vermez. Sende istediğini vermediği için Ona küsebilirsin. Daha yolun başında aranız bozulur. Bu yüzden gel sen oyuncak bir ejderha iste.
- Anne, neden Allah bana istediğim canlı ejderhayı vermesin ki ?
- Çünkü, o zaman Dünya' nın dengesi bozulur.
- Anne, bu Dünya' yı kim yarattı ?
- Allah.
- O zaman, eğer canı isterse bana düzeni bozmadan ejderhayı verebilir. Diyor.

Konuşmayı burada sonlandırıyorum çünkü bana muazzam bir ders veriyor.

Bir süre sonra, artık canlı bir ejderha istemediğine karar vererek bu duadan vazgeçiyor.

Yıl 2013, oğlumu alışveriş merkezinin Çocuk Krallığı etkinliğine  götürüyorum. Orada resimde gördüğünüz Ejderha' nın üzerine çıkarak poz verdiğinde akışa teslim olmanın huzurunun resmini çekiyorum.

Karşınızda, oğlum Ateş ve Ejderha.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder