Bu Blogda Ara

4 Ağustos 2015 Salı

TESLİMİYET


Seninle ilgili sonsuz soruların cevapları içimde. Tıpkı Adem ve Havva gibi tek bütünün iki yarısıyız. 
Az önce anladım ve teslim oldum. Tıpkı tüm nasıl, neden ve niçinlerden vazgeçip Allah' a iman ettiğim gibi sana olan sevgime, akıl gözümü kapatıp gönül gözümle teslim oldum. Seni çok seviyorum. Her nefesimde seviyor ve özlüyorum.

Ne gaflet, tabii insan tuzağa kolay düşüyor. Tam hislerimi bu minvalde toplamışken,  ertesi gün diyorum ki sana hadi bana ne hissettiğini söyle. Kendi yangınım öyle büyük ki sanki sende yandım dediğinde sakinleşeceğim.
oysa sorumun cevabı yaşandı ve o an da asılı kaldı.

Gözgöze içiçe olduğumuz an, tüm sorular cevaplandı.

Çok seviyoruz bizi. Ne bir eksik, ne bir fazla. Aynı yangının içindeki iki kor gibiyiz. Biriz aşkım. Tevhiddeyiz. ayrılıklar bizim zihnimizde.

Bana baktığında ne gördün aşkım ?

Güzel miyim?

İnsan yüzü, ne düşünüyorsa onu yansıtan bir aynadır. 

Sevgiyi gördün mü yüzümde?  Bendeki senin güzelliğini gördün mü yüzümde? Ben gördüm birtanem. Gördüğüme aşık oldum. 

Bir koku var. Tıpkı bir çiçeğin kokusu gibi, hani benden aldığın koku ve tat var ya işte o, aşkın kokusu. Bizim kokumuz, bizim tadımız.Aynı et ve aynı kemiğiz. Birimizin yaptığı şeyi kesinlikle diğerimizde yapıyor. Bu yüzden birimizin gördüğü rüyayı yarın diğeri anlatıyor. Korkumuz, kavgamız, savaşımız, aşkımız bu yüzden. Öyle ezber bozan, öyle büyük bir aşkın içine düştük ki, neye düştüğümüzü anlayamadık. Korktuk. Çünkü bilmiyorduk. Kontrolümüzü kaybediyorduk korktuk. Ben çok akıllıyım ya,  korktukça akıl oyunlarına sığındım. İlk defa itiraf ediyorum. Çoğu zaman ters psikoloji uyguladım. Hani sen hayır denileni yapmak için hırslanırsın ya, bende yapmanı istediğim şeyler için hayır dedim. Ama çoğu zaman ters tepti.
Çünkü biz ezber bozandık. Ben bilemedim.

Epeyce düşündükten sonra sana nasıl davranmam gerektiğine karar verdim. Çok güZel bir ilahi var.


Bu bir rıza lokmasıdır, yiyemezsin demedim mi? Ben senden razıyım aşkım. Buna göre davranacağım. Ateşkes ilan ediyorum. Korkularımı, kırgınlıklarımı, kızgınlıklarımı hepsini silip attım. Sevgi güveni içinde barındırır. Seni sevdiğim kadar güveniyorum sana.
Yeryüzünün ve gökyününün tüm askerleri ile senin gönlüne sefere çıktım. Öyle bir seferki ömür boyu süren bir sefer. Önce güven kalesi.
Güven bana aşkım, her zerrenle güven.
Senden bir daha asla vazgeçmeyeceğim  çünkü kendimden vazgeçemiyorum. Biz, biriz.

Senaryonun muhteşem yazarı, herşeyi tam zamanında gerçekleştirir. 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder