Bu Blogda Ara

14 Temmuz 2016 Perşembe

TARZAN VE NİNJA KAPLUMBAĞALAR

Bu hafta vizyondaki Tarzan ve Ninja Kaplumbağaları izledim.

Her iki filmde de insanların anlayamadıkları şeylerden korktukları  vurgulanıyordu. İçinde bulunduğumuz günlerde kimin neyi ve kimi anlayabildiğini çok merak ediyorum. Ülkemizde mülteci olarak yaşamını sürdürmeye çalışanları,  mülteci olmak ne demek,  insanın insana insanca yaklaşımı nasıl olur, savaşmakla ölmek arasında seçim yapmak nasıl bir duygudur anlıyor muyuz?...

Anlayamadığımız şeylerden korkuyor muyuz? Bu korku bizi nerelere sürüklüyor? Irkçılıkla suçlanmamız bu korku yüzünden mi? Mültecileri ucuz iş ve beden gücü olarak kullanmamız bu yüzden mi?

Şimdiye kadar anlayamadıklarımızı anlamak için ne yaptık?

Daha fazla anlayıp, daha insancıl çözümler üretmek istiyorum. 18 yaşına kadar her çocuğun çocuk olduğu, çalıştırılmadığı, dilendirilmediği, satılmadığı bir ülkede yaşamak istiyorum. 

Daha eğitimli, daha fazla düşünen, daha fazla üretim yapan, daha meraklı, daha keşfedici, daha yenilikçi bireylerin olduğu bir ülkede yaşamak istiyorum. 

KORKMADAN, CESARETLE YAŞAMAK İSTİYORUM.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder