Bu Blogda Ara

20 Haziran 2016 Pazartesi

Me Voy



Varoluşçu psikoloji akımının önemli isimlerinden logo(anlam) terapinin kurucusu Victor Frankl' a göre yaşamın anlamı üç yolla keşfedilir.

Bunlardan biri; acı çekmek. Kişinin değiştirilemeyen kadere karşı uygun tutum geliştirmesidir. Yani bir başka deyişle, insanın anlamlı seçimler yapıp potansiyelini kullanma başarısıdır.

Az önce  dinlediğim Yasmin Levy' nin  Me Voy' u işte bana bunu hatırlattı. Şarkının sözlerini okuyunca belki sizde benzer duygu ve düşüncelere sahip olabilirsiniz.


Me Voy (I'm Leaving)
Gidiyorum (Terkediyorum)

Vücudunun kokusunu unutmak istiyorum

Dudaklarının tadını unutmak istiyorum

Bir kez olsun sahip olmak istiyorum,


Mutlu bir hayata.


Bu nedenle , gidiyorum.
Teşekkürler bana verdiğin her şey için.


Teşekkürler beni sevdiğin için


Ama göz boyayıp saklayamam. (ama bir ilizyonum yok)


Sebebim sensin.


Bunun için gidiyorum.

Söyle bana sende ne var ki*


Unutamıyorum seni.


Bak, bak bana , (benim) küçük kızım
Kanayan ruhumu gör. 

kaynak: http://sarkicevirilerim.blogspot.com.tr/2011/12/yasmin-levy-me-voy-turkce-ceviri.html





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder